Tagasi blogipostituste juurde Magnettahvlid on suurepärased vahendid enda päeva ja nädala organiseerimiseks. Tahvlid võimaldavad...
Read MoreMagnettahvlite ja kriiditahvlite kasulikus õppeprotsessis
Õppesaatest inspireerituna otsisime artiklit magnettahvlite ning kriiditahvlite kasulikusest õpetamise ja õppimise käigus. Meie saime nüüd küll palju targemaks…
Kas klassikalistel tahvlitel õpetamine toob tulemusi?
Magnettahvlid ja kriiditahvlid on vaieldamatult õpetamise kõige ikoonilisemad tööriistad.
Uuringud näitavad, et õpilased õpivad paremini, kui nad töötlevad teavet mitmel viisil, eriti visuaalsete vahendite abil ja tahvlid on võib-olla kõige lihtsam visuaalne õpetamisvahend.
Viimastel aastatel kui mõnedki juhendajad on asendanud tahvlid PowerPointi esitluste ja interaktiivsete tahvlite kasuks näib siiski, et õpitulemustes pole olulist erinevust. Lisaks on interaktiivsete tahvlite praeguseks klassiruumi integreerimisel rohkem komplikatsioone kui paremad õpitulemused ja nende aktiivse õppimise potentsiaali uuritakse endiselt. Selle asemel leiti ühes uuringus, et kui juhendajad esitasid PowerPointi sisu ja töötasid selle sisu ka magnettahvli kaudu edasi, olid õpilased aktiivsemad ja kulutasid rohkem aega küsimuste esitamiseks kui siis, kui juhendajad kasutasid ainult ühte tööriista.
Selles uuringus rõhutatakse igasuguste tahvlite põhifunktsiooni: tahvleid saab hõlpsasti kasutada klassis aktiivse õppimise ergutamiseks. Juhendajad on võimalus tahvlite abil õpilasi nii individuaalselt kui ka rühmade kaudu kaasata probleemide lahendamisse ja ajurünnakutesse.
Koolitajad on aastakümneid hinnanud mõlemat tüüpi tahvleid, kuna neile on omane ligipääsetavus, mitmekülgsus ja kohanemisvõime õppevahendina. Nii üliõpilased kui ka juhendajad saavad neid kasutada loengutel, seminaridel ja pööratud tundides väga erinevatel erinevatel tegevustel ja eesmärkidel,
näiteks:
- Loengu sisu esitamine
- Tunni või loengu kohta teabe pakkumine
- Uue teabe lisamine loengusse või juba esitatud teabe laiendamine (näiteks täpsutamine vastusena üliõpilase küsimusele või kommentaarile)
- Õpilaste kaasamine individuaalsete või grupiprobleemide lahendamisse
- Õpilaste ideede esiletoomine klassi läbi ajurünnaku.

Kasutatud tekst: https://poorvucenter.yale.edu/WhiteboardsChalkboards
Blogi postitused
Loe ka meie teisi postitusi
Leia inspiratsiooni ning infot meie toodete kohta.
Praktilised jõulukingitused
Tagasi blogipostituste juurde Lähenev jõuluaeg tähendab paljudele jõulustressi mis tuleneb mööda poode kolamisest ja...
Read MoreTrükitahvlid – kas tasub tooteid isikupärastada?
Ajal, mil erinevatele toodetele on piiramatu ligipääs, püüame teha mitte ainult läbimõeldud ostusid, vaid...
Read MoreSooduskampaania
Tagasi blogipostituste juurde Sooduskampaania tingimused 14.11.2022 KAMPAANIA TINGIMUSED Kampaania “ESMASPÄEV10” kehtib 14.11.2022 kõikidele täishinnaga...
Read More